نقش طراحی پنجره دوجداره در کاربری پنجره

پنجره دوجداره upvc با تنوع بسیار زیادی که در طرح و شکل هندسی، رنگ ، و انواع بازشو ها دارند به راحتی با هر سلیقه ای قابل تهیه هستند. اما باید توجه کنید که مناسب ترین طرح پنجره چه از نظر شکل هندسی و رنگ بندی ، چه از نظر بازشو را انتخاب کنید، تا هم با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد و هم از نظر کاربردی مناسب باشد.

طراحی پنجره دوجداره

برای مثال، فرض کنید که قصد نصب پنجره ای دو حالته برای آشپزخانه را دارید در حالی فضای مناسب آن را ندارید و لباسشویی یا سینک جلوی بازشدن کامل لنگه را میگیرند. در چنین شرایطی این پنجره از نظر طراحی کاربردی مناسب را ندارد.

هر شرکت ارائه دهنده خدمات درب و پنجره یو پی وی سی باید مشاوره های لازم را برای خرید پنجره دوجداره با طراحی استاندارد را به مشتریان بدهد، و کارشناسان در این باره نظر دهند.

این مورد در مورد هزینه ها نیز صدق می کند و شرکت باید پنجره با طرحی را برای شما در نظر بگیرد که از نظر هزینه ای نیز مقرون به صرفه باشد.

مثلا اگر در فضایی پنجره ای تک حالته از نظر عایق بندی کفایت می کند، نیازی به تهیه پنجره دو حالته نیست و فروشندگان باید این امر را نیز رعایت کنند.

طراحی پنجره دوجدارهبه طور کلی ، آنچه که باید در طراحی یک پنجره دوجداره رعایت شود، شامل موارد زیر است :

  • زیبایی پنجره دوجداره upvc چه از نظر نمای داخلی و دکوراسیون داخل، و چه از نظر نمای بیرونی و فضای شهری باید در نظر گرفته شود.
  • پنجره باید کارایی آسان داشته باشد و مناسب با فضا طراحی شود.
  • استاندارد های لازمه درب و پنجره در طراحی آن رعایت شود.
  • دارای دوام، طول عمر و کیفیت باشد.
  • طراحی باید به صورتی باشد که هزینه های مشتری را بالا نبرده، و قیمتی ایده آل با طراحی مناسب و اصولی داشته باشد.