کیان پنجره

کیان پنجره : شیشه های به کار رفته در جام بالکن باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. برای همین امر نیز شیشه های به کار رفته در جام بالکن از جنس شیشه های سکوریت است. برای اینکه این شیشه ها عایق خوبی برای میزان کاهش سر و صدا، رطوبت باشد بهتر است این شیشه ها ضخامتی در حدود 8 میلیمتر یا 10 میلیمتر داشته باشند.

در جام بالکن از پنجره های دوجداره استفاده می شود. پنجره های معمولی مقاومت پایینی دارند و در برابر عواملی همچون باد و زلزله به راحتی می شکنند. پنجره های دو جداره در برابر این عوامل مقاومت بالایی دارند و حداکثر طول شیشه های بالکنی در این سیستم حدود 270 سانتی متر و در دو نوع گیوتینی حدود 300 سانتی متر است.

در انتخاب شیشه های بزرگتر دایره انتخاب شما وسیع تر است و می توانید از پنجره های دو جداره در ابعاد بزرگتر به کار گیرید.

 

جام بالکن

 

 

فواید جام بالکن در طراحی ساختمان

جام بالکن با پوشش شیشه ای کامل فواید بسیاری برای ساختمان دارد. شیشه های به کار رفته در جام بالکن از جنس شیشه سکوریت است که دوام و مقاومت بالایی دارد. به دلیل عایق بندی خوبی که دارد در فصل تابستان و زمستان از هدر رفتن انرژی به طور قابل توجهی جلوگیری می کند.

به دلیل مقاومت بالای شیشه های بکار رفته در آن در اثر ضربه توپ که در بیرون ساختمان به آن اصابت می کند دچار شکستگی نمی شود. از دیگر فواید آن می توان به شست و شوی آسان آن اشاره کرد. می توان با مواد شوینده بیرون و داخل جام بالکن را به راحتی شست. تمیز و پاک کردن شیشه های زمان زیادی نمی برد به این خاطر که این شیشه ها خاصیت ضد لکه دارند و سریع پاک می شوند.

جام بالکن طراحی به خصوصی دارد به این خاطر که از نمای بیرون قابل باز شدن نیست به همین خاطر امنیت بیشتری را برای ساختمان شما فراهم می کند. بارش برف و باران موجب نفوذ رطوبت به داخل ساختمان می شود.