جام بالکن شیشه ای

جام بالکن شیشه ای : همانطور که گفته شد در ساختمان های مدرن با ارتفاع زیاد تراس و بالکن یک فضای مناسبی برای نوردهی به درون ساختمان فراهم می کند. حال تصور کنید که این فضاهای باز با کمک پنجره های بزرگ و شیشه ای به طور کامل طراحی شوند.

جام بالکن در واقع یک سیستم یا پوشش شیشه ای در محوطه بالکن و تراس است که شما با خیال راحت و با ایمنی کامل می توانید نظاره گر تغییرات فصول و شرایط آب و هوایی باشید. این پوشش شیشه ای غالبا به صورت ریلی و یا لولایی نصب می شود.

.در ادامه مطلب راجب جام بالکن لازم به ذکر است که :

در طراحی جام بالکن از پنجره های بزرگ شیشه ای با دوام استفاده می شود. در ارتفاعات احتمال ورود گرد و غبار، لانه سازی پرندگان و حشرات موذی به داخل ساختمان زیاد است. برای جلوگیری از ورود این عوامل به داخل ساختمان جام گزینه مناسبی است.

جام بالکن علاوه بر اینکه از ورود چنین عواملی به داخل ساختمان جلوگیری می کند در زیبا سازی نمای بیرونی و درونی ساختمان نیز نقش قابل توجهی دارد. اگر بالکن و تراس با یک پوشش شیشه ای طراحی شوند در فصول مختلف سال قابل استفاده هستند.

در فصول گرم و سرد سال که رفتن به بالکن و تراس سخت و طاقت فرسا است وجود جام بالکن اهمیت بالایی دارد. با توجه به این اوصاف بیشتر افراد ساختمان های این چنینی را بیشتر ترجیح می دهند به این خاطر که در این ساختمان ها به ایمنی و آسایش افراد بیشتر اهمیت داده شده است.

سیستم ریلی به کار رفته در جام بالکن این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی وارد این فضا شوید و با یک آرامش خاطر بیشتری صبحانه و عصرانه را در کنار خانواده و دوستان خود میل کنید.

 

بالکن شیشه ای