چه نکاتی را در زمان نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی باید رعایت کرد؟

شرکت کیان پنجره | نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی مستلزم رعایت نکاتی است که در صورت عدم توجه به این موارد نصب پنجره های دو جداره در خانه های قدیمی به درستی انجام نمی شود و نمی توان در دراز مدت از آن استفاده کرد. این نکات عبارت اند از:

اندازه گیری درست و صحیح

در زمان نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی قبل از هر چیز باید مکان مربوطه را اندازه گیری کرد. اندازه گیری درست مکان مورد نظر اهمیت بالایی در انتخاب و خرید پنجره های دو جداره دارد.

با یک اندازه گیری درست می توان پنجره دو جداره ای را انتخاب و خریداری کرد که با مکان مورد نظر همخوانی دارد. شما می توانید از نصابان و متخصصان در این زمینه کمک بگیرید تا مکان مورد نظر به درستی اندازه گیری شود.

انتخاب برندهای معتبر از پنجره دو جداره

شرکت کیان پنجره | برای کارآیی بیشتر و دوام بالای پنجره های دو جداره در خانه های قدیمی بهتر است پنجره دو جداره با شیشه های برندهای معتبر را انتخاب کنید. برندهای معتبر در طراحی و ساخت پنجره های دو جداره از مواد اولیه و مرغوب استفاده می کنند به همین خاطر عملکرد و کارآیی این پنجره ها به مراتب زیادتر است.

کمک گرفتن از نصابان

نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی باید از نظر اصولی و رعایت کردن موارد ریز کاری باشد. در نصب پنجره دو جداره نیاز به تخریب خاصی نیست بلکه می توان در این راستا از نصابان کمک گرفت. این افراد تجربه کاری در زمینه نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی را دارند پس لزومی ندارد که شما استرس و نگرانی داشته باشید.

خالی کردن بخشی از لوازم خانه

بهتر است در زمان نصب پنجره های دو جداره در خانه های قدیمی محل مورد نظر را تا دو متر مانده به مکان مورد نظر خالی کرد. لوازم خانه دست و پا گیر را از جلوی مکان مورد نظر برداشت تا حمل و جابه جایی پنجره های دو جداره راحت تر انجام شود.