پنجره دوجداره UPVC در ابعاد بزرگ

لازم به ذکر است که پنجره های UPVC دوجداره و چند جداره ، در ابعاد متنوعی قابل سفارش بوده و علاوه بر ان و یکی از پر کاربردترین انواع آن ها ، پنجره دوجداره بزرگ هستند ، که در ساختمان های تجاری و پروژه های بزرگ خانه های ویلایی ،  کاربرد فراوانه داشته اند.

همچینین  پنجره های دوجداره بزرگ برای جداسازی محوطه از فضای داخلی نیز به کار برده می شوندچرا که با توجه  به ابعادی که دارند، نور و هوا را به خوبی در فضا قابل استفاده می کنند و فضاسازی نورگیر و زیبا تری خواهیم داشت .

انچه در اینجا باید بدانیم  تفاوت این پنجره ها با دیگر پنجره های دوجداره و اینکه چه محدودیت هایی برای آن ها وجود دارد .

باید توجه داشت که نکته ای که سبب تمایز زیاد پنجره های یو پی وی سی بزرگ با دیگر سایزهای آن می شود، وزن بالا و اندازه ی بزرگ است ، که یراق آلات مخصوص را نیز می طلبد ، و باید طبق استاندارد های معینی ساخته شده باشد .به ادامه ی مطلب توجه کنید :

انواع پنجره دوجداره بزرگ

چه مواردی در پنجره دوجداره بزرگ اهمیت دارد؟

استاندارد پروفیل استفاده شده

در این مورد باید توجه داشت که پنجره های دوجداره بزرگ در صورتی که تحت آزمایش های مربوطه از نظر تحمل وزنی و فشاری قرار نگرفته باشند، استاندارد نبوده و آسیب پذیرند.

پس باید حتما بررسی شود که در انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی آن هم در ابعاد بزرگ ، باید حتما کیفیت و برند سازنده مورد تایید قرار گرفته باشد، و اطمینان از اورجینال بودن آن حاصل شود در این صورت ایمن بوده و قابل استفاده است.

یراق آلات پنجره UPVC

از موارد دیگر در اهمیت پنجره های دو جداره یراق آلات است که اهمیت زیادی در پنجره های دوجداره دارند، چرا که وزن بالای پنجره دوجداره بزرگ ، سبب می شود تا فشار بیشتری بدان وارد شود، و در صورت نامناسب بودن یراق آلات ، هم پروفیل هم یراق آلات آسیب ببینند و پنجره کارایی خود را از دست دهد پس باید حتما بررسی شود و اطمینان از اورجینال بودن آن حاصل شود در این صورت ایمن بوده و قابل استفاده است. .

انواع بازشو پنجره دوجداره

از موارد دیگر در اهمیت پنجره های دو جداره نوع باز شو در مورد پنجره  است . البته به طور کلی می توان از هر نوع بازشویی استفاده کرد مثل کشویی ، فولکس واگنی ، آکاردئونی ،ثابت ، تک حالته و غیره .

ولی با بررسی کارشناسان مربوطه این کار پنجره ی مناسب  با توجه به فضا و قاب  انتخاب می شود.

در اینجا یکی از متداولترین انواع بازشو برای پنجره های بزرگ ، فولکس واگنی است ، که از نظر کارایی و عمر مفید بسیار مناسب است.

پنجره دوجداره بزرگ یو پی وی سی

ضخامت پروفیل

باید توجه و دقت کافی را داشته باشیم که در استفاده از پنجره دو جداره بزرگ . پروفیل استفاده شده از نوع UPVC 70 باشد . پروفیل ها باید با سایز 70 سانتی متر باشند ، تا طول عمر و دوام بیشتری شامل انها شود .

پروفیل گالوانیزه

لازم به ذکر است که پروفیل گالانیزه نیز باید حتما درون پروفیل UPVC وجود داشته باشد ، که البته برند های معتبر و شناخته شده همچون وین تک قطعا دارای این پروفیل هاست در صورتی که پروفیل تقلبی باشد ، یا از برند متفرقه بوده و فاقد پروفیل گالوانیزه باشد، به هیچ وجه برای پنجره بزرگ مناسب نیست ، چرا که تحمل وزنی آن پایین است و خیلی زود دچار آسیب می شود و در نتیجه اثرات زیانباری به همراه دارد .

قیمت پنجره دوجداره بزرگ

قیمت پنجره دوجداره بزرگ

باید توجه داشت که  قیمت پنجره دوجداره بزرگ ، به مواردی همچون نوع برند پروفیل استفاده شده ، نوع بازشو و لنگه های آن ، و ابعاد آن بستگی دارد .برای اطلاع از قیمت های انواع پروفیل ها در سایز های متفاوت می توانید از طریق شماره های قرار داده شده در سایت با شرکت کیان پنجره در ارتباط باشید.

پنجره دوجداره بزرگ