معایب پنجره دوجداره

تنها معایبی که شاید بتوان در مورد شیشه دوجداره به آن اشاره کرد قیمت بالاتر آن نسبت به مدل‌های ساده و قدیمی است. اما با توجه به خصوصیاتی که به آن اشاره کردیم استفاده از این شیشه کاملا به‌صرفه و مانند خرید یک قلک است! چون با یک دید کلی‌تر اختلاف قیمت شیشه دوجداره، با صرفه‌جویی که در مصرف انرژی به همراه دارد جبران می‌شود. یک پنجره دوجداره به تنهایی قابلیت حفظ ۴۰ متر مکعب گاز در سال را برای شما به همراه دارد. به نظر شما به صرفه نیست؟

تعویض پنجره چقدر هزینه دارد؟

متغیرهای زیادی در تعیین قیمت تأثیر دارد. در قیمت شیشه دوجداره عواملی مانند ابعاد و اندازه، کیفیت شیشه دوجداره موثرند. به علاوه اینکه شما برای تعویض پنجره‌های قدیمی خود نمی‌توانید یک شیشه دوجداره خالی نصب کنید و به قاب و پروفیل هم نیاز دارید.

جنس پروفیل می‌تواند به صورت چوب، آلومینیوم، آلوود، upvc و… باشد. این تنوع کمک می‌کند تا شما براساس بودجه خود دست به انتخاب بزنید و بتوانید با هزینه‌ای معقول یک پنجره دوجداره باکیفیت را برای خانه خود تهیه کنید. برای مشاوره در زمینه خرید و مقایسه انواع پنجره‌های دوجداره می‌توانید از کمک کارشناسان ما در آپند استفاده کنید. گروه ما نمایندگی آلوود ترکیه در ایران، و از برندهای پیشرو در این صنعت است. ما با تعهد به کیفیت برای بهترین انتخاب در کنار شما هستیم.

کلام آخر

همه از مزایای شیشه دوجداره به شما می‌گویند و وقتی دلیلش را بپرسید تنها می‌گویند خوب و باکیفیت است! اما فکر می‌کنم شما حالا دیگر به طور تخصصی راجع به چگونگی، عملکرد، مزایا و خرید یک شیشه دوجداره یاد گرفته باشید.

با این ویژگی‌ها استفاده از شیشه‌های قدیمی ساده دیگر هیچ توجیهی ندارد. اگر در حال ساخت پروژه مسکونی جدیدی هستند حتما خرید پنجره‌های دوجداره را در برنامه خود قرار دهید. و اگر از ساکنان خانه‌های‌ قدیمی هستید با تعویض پنجره می‌توانید کیفیت فضای مسکونی خود را تا حد بالایی بهبود ببخشید.