مزایای نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی

نصب پنجره دوجداره | جلوگیری از به هدر رفت انرژی در فصل سرما و گرما

مقاوم بودن و عدم تغییر رنگ شیشه های به کار رفته در برابر نور مستقیم خورشید

مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی

نصب سریع وآسان

داشتن حجم و وزن سبک

برخورداری از عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی

داشتن ابعاد و شکل هندسی متنوع

برخورداری از شیشه های رنگی متنوع و با کیفیت

طراحی منحصر به فرد و تنوع درب و قفل متنوع

موثر در ماندگاری بالای عدم تغییر رنگ پرده ها، فرش ها و…

نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی بدون تخریب

نصب پنجره دوجداره | با توجه به هزینه های بالای تخریب و ساخت مجدد خانه های قدیمی، امروزه اکثر افراد مشغول بازسازی خانه های قدیمی خود هستند. بازار بازسازی خانه های قدیمی امروزه بسیار رایج بوده و با نگاه کردن به اطراف شاهد بازسازی اکثر خانه های قدیمی خواهید بود.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی با تخریب همراه است یا نه. ما در این قسمت از متن بیان می کنیم که خیالتان از این بابت راحت باشد که در زمان نصب پنجره های دو جداره در خانه های قدیمی در صورت بودن پنجره های قدیمی از قبل نیاز به تخریب نیست.

نصب پنجره | پنجره دو جداره طراحی منحصر به فردی دارد که در زمان نصب نیاز به تخریب و یا بیرون آوردن فریم های پنجره قبلی نیست. نصب پنجره های دو جداره در زمان کوتاهتری انجام می شود. در زمان نصب باید بخشی از مکان مورد نظر برای نصب پنجره دو جداره را تخلیه کرد تا از رزش گرد و غبار بر روی وسایل جلوگیری کرد.

 

پنجره دو جداره upve

 

برخی از افراد فکر می کنند که نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی نیاز به تخریب و کنده کاری دارد به همین خاطر از نصب پنجره دو جداره در خانه های قدیمی خود امتناع می کنند.