نمای ساختمان

۴ معیار مهم در طراحی شامل چه مواردی است؟
اجرا به چند روش امکان پذیر است؟
چرا باید طراحی مطابق با ضوابط طراحی انجام گیرد؟
شناخت انواع متریال و مصالح نمای ساختمانی به علاوه شیوه محاسبه متراژ و هزینه نمای ساختمان امری است که برای طراحی و اجرا ضروری است و در صورت آگاهی نداشتن از آن ممکن است مشکلات مالی یا حتی جانی برای ساکنین پیش آید.
حوزه طراحی و اجرای نما یا به طور کلی مهندسی نما بسیار گسترده است و ابراز وجود در این حیطه‌ی مهندسی ساختمان نیازمند دانش و تجربه بسیاری است.
در یک طراحی کامل پروژه، تمامی قسمت‌های ساختمان طراحی می‌شوند که در کنار فرم و پلان طبقات، نمای ساختمان یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها است. اما آنچه که در کشورمان ایران و در برخی نقاط دیگر جهان رایج است، طراحی نما در قالب یک روند مستقل است؛ اینکه این روش صحیح است یا خیر جای بحث بسیاری دارد اما در هر صورت آنچه که واضح است اهمیت و تاثیرگذاری بالا روی محیط اطراف و کاربران است.
وقتی صحبت از نمای ساختمان به میان بیاید چهار معیار مهم مطرح می‌شود :
۱-سبک طراحی نما
۲- متریال یا مصالح نما
۳-شیوه اجرا
۴-کاربری ساختمان
هر کدام از این موارد دارای انواع مختلفی هستند که روی محصول نهایی و هزینه‌های آن تاثیر مستقیم دارند.
شرکت نما دیزاین با بهره‌گیری از بهترین و پرسابقه‌ترین معماران و مجریان در حوزه‌ی طراحی و اجرای نمای ساختمان می‌تواند این اطمینان را برای شما به وجود آورد که طراحی و اجرا شما را در کمترین زمان، بالاترین کیفیت و بهینه‌ترین هزینه ارائه دهد، همچنین طراحان ما در نما دیزاین بعد از طراحی ، دو پیش فاکتور از متریال‌های استفاده شده در طرح نمای ساختمان به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید مطابق با سلیقه و بودجه‌ی خود متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نمای ساختمان