پنجره دو جداره دو حالته

این نوع پنجره دو جداره دو حالته به مراتب پنجره‌های پیشرفته‌تری نسبت به دو نوع قبلی به حساب می‌آیند به حساب می‌آیند. این مدل پنجره دوجداره توانایی این را دارد که از دو جهت افقی و عمودی، بر روی دو محور افقی و عمودی فقط با یک دستگیره باز شود.

گذشته از زیبایی این مدل پنجره دوجداره، شما با انتخاب پنجره دوجداره دوحالته از کیفیت و امکانات خوبی هم برخوردار خواهید بود. به طور مثال امنیت این مدل پنجره دوجداره بسیار بالا است، چراکه یراق‌آلات مورد استفاده در آن بسیار مقاوم و پیشرفته‌اند.

پنجره دوجداره دو حالته

پنجره دو جداره مدل سایه بانی

پنجره دوجداره سایه‌بانی بیشتر در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها . نورگیرها به کار می‌رود. این مدل پنجره دوجداره تنها بر یک محور افقی باز یا بسته می‌شود. شما می‌توانید بنا بر خواسته‌تان نوع باز شدن آن را تعیین کنید. اینکه پنجره از بالا باز شود یا از پایین، یا به داخل باز شود یا به خارج.

پنجره دوجداره مدل سایه بانی

پنجره دو جداره مدل آکاردئونی

این مدل پنجره دوجداره بیشتر در پنجره‌های بسیار عریض به کار گرفته می‌شود. زمانی که عرض پنجره شما از سه متر به بالا تجاوز می‌کند، از پنجره دوجداره آکاردئونی استفاده می‌شود.

زیبایی این پنجره‌ها بسیار بالا است و می‌تواند به بالکن خانه شما جلوه‌ی منحصربه‌فردی بدهد.

پنجره دوجداره مدل آکاردئونی

پنجره دو جداره دو لنگه بازشو (فرانسوی)

این مدل پنجره دوجداره، دو لنگه‌ی مختلف دارد که از دو طرف باز می‌شوند. میان این دو لنگه هیچ ستون یا چیز اضافی وجود ندارد و فضای میان آن کاملاً خالی است. البته این به معنای عایق نبودن این مدل پنجره دوجداره نیست. این پنجره را به نوعی طراحی کرده‌اند که هم زیبایی منحصر به فردی دارا باشد و هم از کیفیتی بسیار بالا.

از دیگر ویژگی‌های پنجره دوجداره دو لنگه بازشو فرانسوی می‌توان به قابلیت نصب انواع مدل‌های تک‌ حالته و دو حالته بر روی آن‌ها اشاره کرد. شما می‌توانید این پنجره‌ها را بر روی محورهای عمودی یا افقی باز کنید که حرکدام زیبایی خاص خودش را دارد.

پنجره دوجداره دو لنگه بازشو (فرانسوی)