دیگر یراق آلات پنجره تک جداره

اسپانیولت ، زاماک، زهوار، دستگیره ها، قفل داخلی، و لولا ها از جمله یراق آلات مصرفی در پنجره تک حالته هستند، اما باید بدانید که به طور کلی یراق آلات به این چند مورد محدود نمی شوند و در یک پنجره تک حالته upvc حداقل 60 نوع مختلف از یراق آلات وجود دارد.

کیفیت یراق آلات تاثیر مستقیم در عملکرد و دوام و طول عمر پنجره تک حالته دارد، بنابراین بهتر است تا جای ممکن از انواع با کیفیت و دارای برندهای شناخته شده استفاده کنید.

از مزیت های پنجره تک حالته upvc این است که نسبت به برخی دیگر از انواع پنجره های یو پی وی سی ، مانند انواع دوحالته، تعداد کمتری یراق آلات می خواهد که خود سبب می شود قیمت پنجره تک حالته مناسب تر باشد.

پنجره دوجداره تک حالته

عایق بندی پنجره تک حالته

از مهم ترین خصیصه های پنجره های دوجداره و سه جداره در همه ی انواع، عایق بندی آن هاست. بنابراین در هر نوع از پنجره ها باید عایق بندی خوبی به کار رفته باشد.

در میان پنجره های دوجداره upvc به جز پنجره ثابت که فاقد بازشو است، تنها پنجره دوحالته عایق بندی بهتری از پنجره تک حالته دارد.

بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین پنجره ها از نظر عایق بندی حرارتی و صوتی، پنجره دوجداره تک حالته است.

حالت چفت شدن لنگه به روی قاب ، به همراه داشتن یراق آلاتی چون زاماک و اسپانیولت، موجب می شود که درز ها تا جای ممکن کیپ باشند.

پنجره دوجداره تک حالته

به طور کلی پروفیل های upvc خود عایق حرارتی و صدا هستند، که وجود شیشه های دوجداره و سه جداره نیز به این عایق بودن می افزاید. اما نوع بازشو نیز در عایق بندی دخیل است که پنجره دوجداره تک حالته لولایی، از انواع خوب پنجره از نظر عایق بندی است.

با استفاده کردن از انواع درزگیر ها و چسب های عایق بندی می توان عایق بندی بسیار خوب و کاملی در برابر سر و صدا، و عبور هوا داشت.

بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی بسیار می شود.

پنجره سه جداره تک حالته
پنجره سه جداره تک حالته