پنجره دوجداره تک حالته

پنجره لولایی تک حالته

پنجره لولایی | وجود انواع مختلف از بازشوها در پنجره های دوجداره upvc ، سبب شده تا افراد زیادی با شرایط و سلایق متعددی از این پنجره ها استفاده کنند و آن را جایگزین پنجره های قدیمی کنند. از رایج ترین، و کارا ترین و پر استفاده ترین انواع پنجره های upvc ، پنجره دوجداره تک حالته است.

پنجره تک حالته از ساده ترین و در عین حال بهترین انواع پنجره است، که دارای بازشو روی محور افقی بوده (لولا ها در محور عمودی هستند) ، که امکان باز شدن پنجره تا زاویه 180 درجه را نیز باز می کنند.

در ادامه با مزایا و معایب، و دیگر ویژگی های پنجره های تک حالته آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

 

پنجره دوجداره تک حالته

ساختار و مکانیزم پنجره دوجداره تک حالته

پنجره تک حالته  upvc از انواع پنجره های لولایی است، و لولای آن از مهم ترین یراق آلات در این پنجره ها می باشد.

لولا که به قاب و لنگه متصل شده است، امکان حرکت لنگه را فراهم می کند و بدین ترتیب درب پنجره باز و بسته می شود.

نکته ی مثبت این است که می توان با تنظیمات بازشو را از چپ به راست، یا راست به چپ تنظیم کرد که این کار با تعویض لولا قابل اجرا است.

هر پنجره دوجداره تک حالته دارای یک یا دو لنگه است که بسته به سلیقه شما و ابعاد در نظر گرفته می شود.

لولا ها که از مهم ترین یراق آلات هستند در پنجره های تک حالته می توانند از انواع لولاهای ثابت یا معمولی ، و یا تنظیمی یا قابل رگلاژ باشند، که در حالتی که ابعاد و اندازه بزرگ تر باشد بهتر است از انواع لولای

تنظیمی استفاده شود که مقاومت وزن بیشتری دارد.

پنجره دوجداره تک حالته

دیگر یراق آلات پنجره تک جداره

اسپانیولت، زاماک، زهوار، دستگیره ها، قفل داخلی، و لولا ها از جمله یراق آلات مصرفی در پنجره تک حالته هستند، اما باید بدانید که به طور کلی یراق آلات به این چند مورد محدود نمی شوند و در یک پنجره تک حالته upvc حداقل 60 نوع مختلف از یراق آلات وجود دارد.