توری پلیسه دبل فریم  پنجره دوجداره و نحوه شستشوی آن

توری پلیسه | از ویژگی های بارز توری های دبل فریم برای پنجره دوجداره، جابجایی آسان و شستشوی راحت آن است. در این نوع توری، چارچوب دور آن را از دو فریم جدا می سازند فریم اول به پنجره پیچ شده و فریم دوم، تحت فشار درون فریم اول قرار داده می شود.

جهت تمیز کردن توری پنجره دوجداره از نوع توری های دبل فریم، کافیست توری را جمع کرده و سپس فریم دوم را که تنها در پروفیل های ارتفاعی استفاده می شوند، از چارچوب ثابت قاب جدا و خارج کنید، و با استفاده از مواد شوینده و آب اقدام به شستشو نمایید.

نکات رعایت شده در هنگام شستشوی توری پنجره دوجداره

توجه کنید نخ توری در هنگام خارج کردن و یا قرار دادن توری در چارچوب، آسیب نبیند.

هم در حالت باز و هم در حالت بسته، توری را شستشو دهید تا اثری از مواد شوینده روی آن بجا نماند.

در صورت عدم موفقیت در نظافت توری، می توانید از فرچه های شستشوی بطری و یا مسواک استفاده کنید.

جهت شستشوی نهایی، از شلنگ پر فشار و آب گرم استفاده کنید.

در هنگام شستشو با شلنگ، مراقب عابران از زیر پنجره شما رد می شوند، باشید.

اگر پنجره یا قاب توری از جنس چوب است، باید در هنگام اسپری کردن و شستشوی توری دقت داشته باشید، زیرا ممکن است به مرور باعث پوسیدگی پنجره یا قاب توری شود.

از کشیدن فرچه های زبر و یا سیم های ظرفشویی بر روی توری جداً خودداری شود. زیرا این امر باعث پاره شدن توری می‌شود.

جمع بندی

از توری پلیسه، برای پنجره های دوجداره استفاده می کنند. این توری در دو نوع تک فریم و دبل فریم عرضه می شوند. در نوع تک فریم، توری به چارچوب متصل شده و قابلیت جداسازی ندارد، بنابراین برای شستشو باید توری را به همراه قاب جدا کنیم و سپس تمیزکاری کنیم.

اما در نوع دبل فریم، به دلیل جدا بودن و 2تکه بودن چارچوب دور آن از قاب، به راحتی می توان عملیات شستشو را انجام داد. فرچه‌های تمیز کننده و یا مسواک نیز گزینه های مناسبی جهت اطمینان حاصل کردن از نتیجه تمیز کاری می باشند.